Svar svar svar! :)

0kommentarer

 

johanna - xyz om Äntligen!:
har du nå tips på ngn jättebra skräckis? :)
-
Svar:
Beror ju på vad man tycker är bra ;)
En rätt ny film jag såg för någon månad sen är "The thing"
Tyckte den va spännande, vidrig och bra!
-


.
.
.


Perre om Äntligen!:
Grattis till den nya kameran. Tycker du tar jättefina bilder.
Har du gått nån kurs eller är du självlärd?
-
Svar:
Tack så mycket!! :)
Ja alltså jag har gått Estet bild på gymnasiet och gick fotokunskap A och B,
men fick inte lära mig så mycket mer än det jag redan visste.
Sen är det ju bra om man har så att säga "ett öga" för att kunna se vackra ting och kunna fånga upp dem,
och de har jag haft lätt för hela mitt liv :).
.
.
.
Kelly
om Green Eyes!:
vart köpte du linserna? :)
-
Svar:
De på första bilden med styrka köpte jag via min optiker,
och de undre på en sida jag inte riktigt minns vad den hette tyvärr! Kan kolla upp om vill :)

Kommentera

Publiceras ej