Äntligen!

0kommentarer

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Digital KompaktKamera
.
Text längst ner
.
Min första
Min Nya
Några Bilder jag tagit med sx220
Kanske inte klaraste upplösningen,  men zoomen är helt okay så att säga :) Jätte bra när man vill fota vilda djur!
.
Ringde min försäkring. Fick veta att jag iaf hade 50% på en ny kameran av samma sort som blev bestulen.
Tänkte köpa en ny likadan men den fanns tydligen inte kvar i butiken men en förbättrad fans och i rosa dessutom så den ligger hemma i Vilhelmina nu och väntar på mig!
Längtar sjukt, drömde till och med om den i natt, haha. Ska ta bilder som aldrig förr. Jag ska behandla den som mitt eget barn. <3
Den är helt underbar, Lätt och smidig att ha med sig överallt (Dock lätt att sno med sig om man är en sådan person) och ändå lyckas få de perfekta bilderna jag vill ha med hjälp av de manuella inställningarna. Det som är bra med den nya kameran är att den har förbättrad filminspelning och Gps.

Kommentera

Publiceras ej