Green Eyes!

3kommentarer



Jag tycker om min egna ögonfärg jättemycket, men den vackraste ögonfärgen är grön enligt mig :)
Så jag har testat på 2 olika gröna linser, har också testat ljusbruna och mörkblåa.
Hittar dock inga bilder nu på hur det såg ut, men de ljusbruna såg bara läskiga och stirriga ut.
Tycker de ser rätt okej ut när jag har gröna linser.







Jag gillar linserna som är på andra bilden för dom ser mest naturliga ut men utan styrka.
Dem på första bilden får en nästan se vindögd ut ju, men de positiva är att dom är med styrka!


3 kommentarer

HANNA

26 Nov 2011 23:43

sv: kollar på 90210 :)

minaaabruuun

27 Nov 2011 00:04

sv: okej, trevligt ! :) okej, vilken ? :d

Patricia♡

27 Nov 2011 00:04

Finns många olika smaker på glögg alltså. Jag tror vi köpte hjortron (stavas?). SKa testa imorgon:)

Kommentera

Publiceras ej