Trollolooh

4kommentarer






Hej, här sitter jag torr och skrynklig som ett litet russin!
Var mest i ångbastun på badet, gillar nämligen inte kalla bassänger. Spa med bubbelpooler är HELT OKEY.
Var där med Emil och Emil (Miloh).
Dom simmade massor med längder fram och tillbaka.
Jag satt och digga musik och tittade på tanter och överviktiga kvinnor som hade vatten gympa till sköna låtar.
Dock var de ju roligt "passande" låtar? Typ Bruno Mars – The Lazy Song, David Guetta – Where Them Girls At (feat. Nicki Minaj & Flo Rida) och någon deppig Forever Alone låt. Det var gulligt...?

Snart ska vi äta lite gott fika, och gissa vad? Jo, SaffransSemlor! :D Jag som älskar semlor och saffran! 
Antingen blir de en dunder kombo eller ett magplask.

P.S Jag är naken Mvh Mathilda

//( Trollface♥)


 tuesday Glitter graphics

4 kommentarer

jennifer

29 Nov 2011 21:57

Just nu är det nog jag som gör allting värre faktiskt, haha. Fast en del där fungerar man helt enkelt inte med, precis som det kan vara överallt i världen. Men förstår hur du tänker.

terese

29 Nov 2011 22:02

sv; tack så mycket!

EMMAS!

29 Nov 2011 22:54

sv: okej samma här :D vad ska du göra i veckan då? nåt speciellt?:) kram

EMMAS!

29 Nov 2011 23:35

sv: jaha okej :) ska jobba & sen ska min pojkvän bjuda mig på middag och bio =) kramis

Kommentera

Publiceras ej