HT17 IS HERE

2kommentarer

HAHa, ah... Hahaha. 
Vet inte om jag skrattar eller gråter. Låter som att jag skrattar men ser ut som att jag gråter.
Läste någon kommentar ur ett inlägg jag skrev i Maj. 
 
"Och allt jag vill är ju att hänga ute på ballen och njuta av solen. Hallå, där ute? Det är MAJ! Dags att vakna vår. Sluta spela s-vår = segstartad vår."
 
Ja, jag skrattar och gråter för att våren var en försmak av hela denna "sommar" som varit. Eller vad vi nu ska kalla den för det känns som att den aldrig riktigt varit där. Kändes mer som en allt för lång pms-period och att ha cravings på rysk kaviar men får nöja sig med att sänka kalles kaviar rakt ner i gommen tills den riktiga kaviaren levereras. Så känns längtan efter värme och sol och obehaget av att det inte blev bättre än 3 sekunder sol varannan timme i genomsnitt varje dag under hela sommaren. Och ingen rysk kaviar kom. 

Idag drog skolan igång igen. Jag satt på föreläsningen och hade hårfräs på armarna, med jacka på. Och bättre blev det inte när vi kom utomhus, för där kom vindar förmodligen från Antarktis, lika kalla och vassa som istappar. Som tur har jag förberätt mig med varmare kläder denna höst tidiga. 
 
Dagens outfit: Grått och grått, Men dessa brallor kan nog vara de bästa brallorna jag någonsin har haft på mig. Som både lyckas vara otroligt bekväma och snygga på samma gång! Har svarta också, och snart även vinröda!
 

2 kommentarer

Bollkalle

29 Aug 2017 00:30

Fina byxor! Men dom gör det nog inte bättre med kylan; blir väl ett slags ståfräs där i toppen å med tanke på hur kylan luftas fram ända in i klyvet 😁

Bullen

17 Sep 2017 14:35

Rååå het

Kommentera

Publiceras ej