COME AT ME SUMMER

0kommentarer

Sommar och massa kärlek! Det är vad jag tänker på. <3
Vaknade strax efter klockan 8, fick en chock när jag såg klockan. Jag brukar inte vakna självmant innan klockan 11 i vanliga fall om jag inte absolut måste, haha!
Tänkte, tja det är väl ingen fara Kan bara sitta och njuta av lite skön musik och en kopp morgonkaffe.
Sökte upp en låt sm jag haft på hjärnan i veckan som jag tycker så mycket om men ändå inte kan texten på då den är på spanska.
Kollade på videon och kollade upp texten. Har legat här i sängen med stora tindrande ögon, ett leende minst lika brett som Cameron Diazs. Hjärtat har gjort sin motion idag i form av volter och jag är bara allmänt kär i livet, typ. Tur man är så jäkla cool. Börjar väl grina snart. Så jag ska passa på att spendera tiden (i helgen i alla fall ;D) med att bara njuta av mitt liv. I’m gonna marry life.

 

 
Titta vilken fin video, slutet är så charmigt! Man blir varm i hela kroppen.
Dock hade jag personligen gärna sett blandade par och inte bara kille och tjej.

Kommentera

Publiceras ej