ONE NIGHT ERECTION

0kommentarer

Sitter och random-lyssnar på musik på spoffen, så dyker en riktigt härlig låt upp och jag kommer på mig själv med att göra typ nån slags papegoj hak-dance move. 

 
Tycker den låter jättegullig så trycker upp låten och får två överaskningar i en och samma låt. 
 
1. Det är en låt  med One Erection och Matoma.
2. Den handlar om att ett äventyrligt one night stand kan ske. Att dom är perfekta för ett engångshäng och släng med mycket kläng. 
 
Höll på att falla baklänges. Tänkte ju länka den till en sötnos, på den tiden jag trodde den var lite romantisk. 
Men ångra mig när jag började lyssna in denna text: 
 
"I might never be your knight in shining armour
I might never be the one you take home to mother
And I might never be the one who brings you flowers
But I can be the one, be the one tonight".
 
Ja, lite roligt är det ju, liggvänlig låt. Hoppas många får ligga tack vare denna låt, men använd alla skydd som går för guds skull, för denna låt lär ju spelas sönder. 
Fanns en version som var "stripped", den var det mindre action i och blev rätt hemsk med samma text, romantiska ackord och sockersöta pojkröster. 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej