BEAST MODE, THE BEST MODE

0kommentarer

 Jaha, då var man här igen, i sängen, med en pizza och mat i halva ansiktet.
Ja, jag tränar lite lagom när jag känner för det, samtidigt som jag äter vad jag vill när jag känner för det.
Om det blir plus, minus, noll, så fine! Jag mår väldigt bra av att göra båda dessa saker när jag vill göra dom.

Hade ju tydligen ett sånt där nyårslöfte, att äta mindre i sängen... Mest för att de är så jobbigt med smulor i sängen. Man vaknar upp och tror att man vaknat upp i Fredde och Mickans hus i Solsidan, full med vägglöss. 
Men tänker absolut inte SLUTA med det för då skulle jag bara må sämre. Samma sak som att jag skulle må skit av att ha "börja träna, bli body builderfit till sommaren" som nyårslöfte. Behöva ha ursäkter till varför man inte kan eller VILL träna. Fan så jobbigt. För det kommer komma dagar, ja DAGAR, då man kanske varken känner ork eller lust. Då vill jag inte behöva ens beklaga för mig själv och känna ångest över varför jag inte kan träna idag. Ska man träna så är det klart att det är bra att ha lite struktur men kanske inte så att det blir till ett tvång. Tror det är viktigt att hitta ett tempo som passar en själv och som ger balans med det övriga man har i vardagen. För mig ska det vara kul och vara nåt jag ändå kan se fram emot, och jag tycker ju det är riktigt kul för det mesta och jag mår bra av det så det är min motivation till att göra det. Riktigt kul nu när man har goda vänner att träna med! Sen så har man ju mindre motivation till att göra saker olika dagar som med precis allt annat.
 
Jag har läst och pluggat ikväll, som en tok, för att denna kurs vi har är helt tokig. Den är intressant och givande men också väldigt energi- och tidtagande. Tog mig en liten powernap och blev väckt på telefon.
Det roliga var ju att killen bästämt sig för att spela fallout precis när han ringer till mig och sedan ha mig kvar i telefonen. Det slutade med att vi båda typ satt och prata var för sig om två helt olika saker. 
Han satt och pratade med sin kamrat i spelet och med alla zombies som kom. Själv låg jag på golvet och föll in i djupa tankar kring min taklampa, nämnde lite småsaker men fick inte mycket respons.
Då blev jag sugen på CS, har ju köpt cs go. Så tror jag ska starta det nu, tända ljus, ringa honom, slå på högtalaren och gorma och ha mig som fan. Skrika som en p12a och dö hela tiden, för att härma honom på bästa sätt. Skillnaden är ju att jag dör med flit. Annars kan jag bara vara mig själv = Queen. Kanske man startar upp en runda mot botar som jag ska döpa efter honom. Sen ska det slaktas, det är vad jag kallar romantik!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej