VILKEN JÄVLA MÅNE

5kommentarer

 
 
Lyckan när det är "Blodmåne" i Sverige, vilket typ aldrig inträffar, så har man skola så man måste sova, så ringer telefonenjäveln halv 6 på morgonen, man blir förbannad för att man blivit väckt, går ut i rosa fluffstrumpor och morgonrock, tar med kameran, inser att månen nästan gått ner och blivit som vanligt igen. Sen på det så är man så jävla sjuk så man ändå kommer bli hemma idag. You gotta love the life! #ÄintBitter
 
Så om någon lyckades se den och få en fin bild så får ni gärna berätta, så kan jag väl glädja mig åt det i alla fall!
 
 
 

The moon is going to be something special tonight

Posted by NowThis on den 27 september 2015

5 kommentarer

my

28 Sep 2015 16:41

Jag satt uppe i 1,5 timme och kollade. Från det att halva månen var borta tills den var helt täckt och röd. Gick och la mig innan det började gå tillbaka. Var roligt att se :)

misshappineess.blogg.se

28 Sep 2015 16:46

Jag såg den, riktigt häftig men fick inte någon bra bild då jag hade en dålig kamera :( Det var verkligen spöklikt :)

Bintu Malm Fraser

28 Sep 2015 16:53

Wow snygg bild!

Jag orkade aldrig hålla mig vaken tills månen blev röd :-(

Linnea

28 Sep 2015 17:06

Ahh, så typiskt situation! Var var uppe och såg den, och den var supercool (men som vanligt så gör den sig inte så bra på bild, men ändå!) :)

Skogsraah ☾

28 Sep 2015 19:27

Den var så sjuuukt fin här ute i Värmlands skogar där vi bor. Inte ett moln på himlen!

Kommentera

Publiceras ej