SLASKMASK

0kommentarer

 
 
Finns det något vidrigare på hösten än när slämmiga daggmaskar slingrar sig runt på marken under eller efter regn? Svar: I mitt liv, NEJ.
På väg till Mariehem centrum idag, så skrek jag som en borttappad unge som såg ett zombietroll när jag såg dom små snusken. Jag mår helt ärligt dåligt när jag ser dom. Blir kallsvettig. EN stor anledning till varför hösten kan sluta regna så mycket nu på en gång. Hur ska jag klara mig i denna situation? Vad gör jag om jag får den på mig?
Tänk om jag börjar springa och snubblar och så kommer hela armén och slingrar sig över mig? Nä, sover med lampan tänd i natt.
 
Och kan någon förklara för mig hur min hand kan lukta sexuellt regnskydd utan anledning?
 
Tips till alla töntar som har svårt att få till det, bästa sättet att få en tjej våt är så här. Så passa på när vädret tillåter.
 
 

Kommentera

Publiceras ej