POSITIVA ÖVERRASKNINGAR

2kommentarer



Hej, hopp i min slÀmmiga kropp. AlltsÄ insidan dÄ, inte att jag Àr ett slisk utan att jag Àr förkyld. SÄ det Àr viruset som sliskar sig.
Hade en lektion idag. LÀraren presenterade lektionen som att den skulle vara trÄkig och jobbig.
Dessutom var hon en av de lÀrare man var lite nervös inför att ha, som verkade lite bitchig och kall. Men hon var ju hur go som helst! 
Lektionen var inte alls trÄkig, den var ju hur kul och intressant som helst.
Speciellt nÀr man har gruppövning och Àr effektiva och har roligt pÄ samma gÄng i sin grupp.

Mamma, om du lÀser det hÀr sÄ ser du att jag har halsduken jag fick av dig i julas. Den som jag bara stirrade lite knepigt pÄ.
Men som vanligt sÄ lyckas mammor tÀnka nÄgra steg lÀngre, och denna halsduk vÀrmde inte bara min ömma hals.
Utan gjorde sig vÀldigt fin till dagens outfit. SÄ tack sÄ mycket för den! :-* 


 
Kofta - NEW YORKER
Halsduk - Mamma
Transparent blus - H&M
Klocka - Glitter 
 
 

2 kommentarer

Mamma

30 Sep 2015 18:22

😍

Ashley

30 Sep 2015 18:47

Fin blogg!

Kommentera

Publiceras ej