IT'S GETTING COLDER

4kommentarer

Looking like Crack Today<3

JAH, Bra start på dagen! Som sagt, så är jag förkyld och den första meningen jag sa i dag, var till min korridorskompis och den innehöll den fetaste räkan (Kråka för er som inte är uppvuxen i VillHÄLMinAH).
 
- Ja, men du kan ju ta TvåHAaAan, .....så... kommer du direkt till universum. *Pistolskott mot huvudet*

Älskar att man får så sexig röst på morgonen när man är sjuk, och att man är så jävla fräsch. Orkar inte mig själv alltså.
 
Sen hade vi ju historians mest relevanta föreläsning idag också, trodde det var förskollärare jag läste till?
Men kanske läser till vetenskapsman eller historielärarinna egentligen.
 

4 kommentarer

my

29 Sep 2015 19:24

Haha brukar vara exakt samma för mig när man ska prata med någon första gången på morgonen haha!

Svar: Hahaha ja eller hur! Så är man inte beredd på det själv heller!
Mathilda

Skogsraah ☾

29 Sep 2015 21:14

Så otroligt fin du är!

Svar: Tack och desamma! Hela du är verkligen hur fin som helst. Du passar sjukt bra i dina unika tatueringar också!
Mathilda

Anonym

30 Sep 2015 06:42

Godmorgon på dig.
Händer det något kul denna onsdag?

Hoppas att du blir bättre, inte alls kul att vara sjuk

Svar: God morgon, Anonym! Hade en hyffsat rolig lektion idag, så det är man glad för. :) Nä det är ju inte det, tack så mycket!
Mathilda

♀ P E A C E R E V ♀

01 Oct 2015 13:47

Krya på dig! och fin är du!

Svar: Tack snälla du! Desamma :)
Mathilda

Kommentera

Publiceras ej