DET LUKTAR DRÖMKVINNA...?

2kommentarer

Excuse my Sexiness

Alltså, vad fan håller jag på med!?
Jag har blivit utsatt för ett väldigt hemskt intrång i mitt privatliv.
Där jag lägger min tyngd dagligen, där luktar det inte bra. Det luktar rent av för jävligt, för att jag har blivit utsatt för svettskunken i mina skor. Den känner nog dem flesta igen och fruktar. Jag kom fram till att det hela började när jag använde skorna utan strumpor, och nu spelar de ingen roll om jag har strumpor eller inte. För vad jag än nu stoppar i skorna så luktar de så där skunkigt. :'(

I morse när jag ska dra till skolan så tänkte jag ändå ta dom skorna för jag tänkte ju inte ta av dom någon gång under skolan så då skulle det väl inte vara nån fara.
Jag börjar stoppa ner ena foten och känner hur mjöligt det är i skon, och inser i samma stund att jag försökte med ett experiment tidigare. Ett experiment för att få bort doften vill säga. Jag hade proppat skon full med tvättmedel... Det luktade dock lite bättre men inte tillräckligt mycket bättre. Häller ändå ut tvättmedlet och sprutar i lite parfym, sen skyndar jag mig i väg. Under dagen känner jag hur fötterna blir lite varma och det känns som att tvättmedlet som blivit kvar börjar skumma sig i skon. xD Nu var det ju inte så farligt men det kändes typ som ett skumdisco i mina skor!

Så om någon har några bra tips på vad jag kan göra åt detta utan at behöva slänga skorna så tar jag gärna emot! 

Sen så har jag haft väldigt känslofyllda dagar nu, med mitt kvinnliga jag.
När man typ börjar grina när läraren håller föreläsning, för att man lever sig in i varje mening så djupt. då vet man att man är i sin hormonella obalans.


Som sagt, excuse maah fakkin säxyness. Bara att ringa mig, baby!

 

2 kommentarer

Maria

08 Sep 2015 20:49

Du kan ställa ner en liten skål,eller litet glas,ja vad som helst som ryms i skon och så häller du i lite ättiktsprit som du kan köpa på en vanlig mataffär,sen låter du det stå över natten för ättikan drar åt sig den dåliga lukten och jag har testat det själv och det fungerar 😊 sen ska det finnas nått mer man kan göra för att få bort lukten ur skor,men ättika är nog det billigaste alternativet.

Svar: Tusen tack, Maria! Det ska jag absolut testa. :)
Mathilda

Brüno

08 Sep 2015 21:08

Köp doftbollar på stadium som du sen stoppar i skorna! De ska ta bort dålig odör. Finns även ett slags pulver som man häller ut i skon (blir inget skumdisco med detta pulver!) över natten och sen häller ut från skon på morgonen. Kommer inte ihåg vad det heter men det går nog att hitta på nån butik som säljer skor :)

Svar: Ah men grymt! Ska testa med det om inte ättiksprit fungerar. Tack så mycket :)
Mathilda

Kommentera

Publiceras ej