DESERVE ME

0kommentarer

 
 
Ligger här i sängen och skakar, tittar melan klockan på datorn och mobilen som ligger här bredvid.
Vid 12-slaget ikväll händer det grejer! Något underbart, istället för nåt onödigt som i askungen.
Då är det månadsskifte och då kommer 4GB ny surf till min mobil :D
Hade tydligen kvävt ut det sista i Lördags. Brukar köpa extra, men nu tänkte jag banne mig klara mig utan i 4,5 dagar vilket jag lyckats med! Vilket även har gynnat min studiero (A).
Har dock anslutit på skolan 2 gånger, öppnat snapchat fort som fan men typ stängt den lika fort för den är överbombad :o. Har ärligt typ 100 nya snaps från minst 30 olika personer. Får panik. Men ska gallra skiten nu ikväll.

Som sagt så har det varit en sjukt bra dag, och självklart är det alltid något eller någon som ska dyka upp och förstöra helheten. Men jag är så tacksam att jag har så fina vänner omkring mig som visar på olika sätt att dem  finns där. Ni gör så att jag orkar ställa mig snabbt upp efter onödiga smällar som dessa.
Denna dagen slutade ändå lyckligtvis bättre än jag trodde. Efter en mysig promenad i höstmörkret så är jag extra varm och nöjd med dagen. Kommer somna med ett problem mindre och vakna med en sak mer att se fram emot.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej