CURRY I ARMHÅLAN

0kommentarer

 
 
Dag nr.2 = Lika deofri som dag nr.1. Alltså min svett luktar typ gul curry... Kanske ska börja slänga dit lite tandori också.
Ska börja bära med en i väskan konstant! Eller ännu bättre, ska operara bort armhålorna.
Inte nog med det så hade jag stickat på mig idag... Ni känner svetten klibba i tröjan va? 
INTE NOG MED DET DÅ. På väg att möta upp Sofia igen idag, så ska jag dra ner tröjan på baksidan, som glidit ner lite för mycket på framsidan. Så jag tar tag vid ryggen och inser i samma stund att jag kommit åt snöret till min bikini-bh som jag har under... JAH! 
Tar panikslaget min hatt och håller för bikinin som glidigt upp till halsen. 
När jag möter Sofia, så skrattar jag bara som fan och kväver fram ett, "Hjälp mig!!"
Hon bara stirrar på mig och ser ut att tänka att jag gått fel om jag skulle till psyket.
Förklarar för henne och hon börjar skratta högt. Sen hjälper hon mig MITT på bron vid DAMMEN. Hahaa, alltså hur lyckas jag? Vågar inte gå på Universitetet mer! Vad ska hända här näst? 
 
Sen på kvällen har jag blivit fotograferad av Matz igen. De va kul trots kyla, mygg och jobbigt ljus.
Lägger upp lite bilder på det sen när jag fått dom! Nu ska jag proppa i mig nåt ätbart och tagga heldag med plugg hemifrån. Sov gott med er! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej