LIFE BOOST

0kommentarer

 
 
Jag kan inte riktigt beskriva känslan, men den är lite svävande.
Som i en kärleksfilm fast utan hångel och krångel. Såna känslor ger mig ändå bara panik.
Här finns bara jag och rofylldheten. Att vara ett med sig själv är det viktigaste för mig, även om det inte alltid är så lätt.
 
Fick en perfekt nattsömn, inte i timmar utan i djup. Vaknade lite innan nio och kände mig så där pigg på en gång.
Hoppade i duschen och tog en superlång och skön dusch med spotifys lista som de rekommenderat till mig.
Sparade typ varenda låt. Rätt häftigt att dom kan hitta ut de låtar som passar mig trots att jag lyssnar på så många olika sorts genrer.
Sen myste jag in mig i min mjuka morgonrock och gjorde té. Så nu ligger jag här i sängen på min spikmatta, lyssnar på musik som ger mig rysningar och smuttar på lite mangoté med honung.
Är så sjukt avslappnad nu att jag typ glömde bort vad jag höll på att skriva.
 
Ah jag hoppas att resten av denna dag kan ge mig detta fina lugn inombords.
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej