FÅR JAG PETA DIG I NÄSAN?

1kommentarer

 
 
Till du otroligt trevliga kille som satt på bussen idag. Här får du ett alldeles eget inlägg.
 
Jag satt på bussen på väg till skolan, och efter ett tag känner jag hur någon kollar på mig.
Tittar dit och där sitter en kille och ler. Tyvärr inte med ett charmigt leende från himlen. Snarare med ett clown smile från en skräckfilm som ger mig rysningar ner till tåspetsarna. Tittar bort utan att le tillbaka.
Samtidigt käner jag att han ändå fortsätter stirra. Tittar dit och han envisas med en flörtig blick. Vill bara kliva upp, sätta mig i hans knä och spy. Men det gjorde jag ju så klart inte.
Istället tar jag upp toarullen jag har i min väska, drar av en bit och börjar gräva med den i näsan. Sen sneglar jag mot hans håll igen och då tittar han åt ett helt annat håll, med handen för munnen. Han såg nästan lite rädd ut, HAHA. Efter det så kollade han aldrig åt mitt håll igen! WIN!
Ibland måste man våga stå upp för sig själv än nu hur man väljer att göra. Så gräva sexigt i näsan är ett fungerande alternativ för er som råkar ut för envägsraggning.
 
 

1 kommentarer

Mamma

06 Oct 2015 20:18

👌🏼

Kommentera

Publiceras ej