BYGGER MUSKLER MED PIZZA OCH GÜNTHER

1kommentarer

 
Haha, vilken dag! Skrattet som jag inleder detta inlägg med säger allt om denna dag.
Har varit på skolan sen åtta i morse men idag hade jag så sjukt roligt med några klasskopisar.
Tycker då jag i alla fall, och resten av högen hörde jag nog allt skratta till mer eller mindre.
Tror vi var väldigt trötta och skapligt less så då blev det mesta så tokigt.
Älskar dagar som dessa då man bara får skratta av sig. Såna dagar har jag verkligen saknat efter jag gick ut gymnasiet och som i mina önskningar så fick jag uppleva det igen och förhoppningsvis i 3 år till. :)
 
Den peppen tog jag med mig hem och körde lite hemmagym. Har börjat komma igång smått sen en vecka sen typ haha, men det är ju en början i alla fall. Sen så vet jag inte om jag ska ha lite dåligt samvete just nu.
Känner mig typ smygstygg just nu, gör typ allt man inte får/borde göra. Det vill säga lyssna på Günther och käkar pizza i sängen liggandes, efter träning. Sånt man bara får göra när man är vuxen, bor själv och får bestämma själv.
 
Mmmh, My pizza song
You tease me,
oh please me,
I want you to be in my mouth,
come near me, don't fear me,
I just can't get enough of youre slice.
 
INTE TJOCK
 
 

1 kommentarer

Anonym

19 Oct 2015 18:46

Bara inse att music i ekande väggar och dance moves och pizza slice in bed är smasken du mår bra helt rätt💪🍕🍕

Kommentera

Publiceras ej