FREDAG DEN 13DE, DÅ MUSSLAN STÄNGDE IGEN BUTIKEN

0kommentarer

 
 
Hej!
Har typ glömt att jag har en blogg. Är sĂ„ tankspridd av mig sĂ„ hĂ€r Ă„rs. Det Ă€r som att huvudet gĂ„tt i vilolĂ€ge och kroppen frusit till.
Stand by like kroppen rökt some braj, but beware of the farliga haj, man mÄste hÄlla sig vaken, annars kanske man wakes up naken.
Definitivt some braj going on.

Spenderar denna otroligt höstruskiga fredagkvÀll med min dator och min sÀng. Inte nöjen, "bara". Utan plugg och depp musik. Perfekt fredag den trettonde. Men jag ska inte klaga, fick vakna upp med min favorit och kramas halva dagen och sen sÄ kom ett blombud med blommor frÄn vÀrldens bÀsta Fredrik. Det har verkligen vÀrmt mig idag. Sen sÄ var ju "Hans" (som jag kallar honom) i kassan pÄ coop sÄ otroligt hÀrlig och spred glÀdje sÄ man kan ju inget annat Àn att kissa i motvind och le. Eller hur man nu sÀger. Det blir ju varmt i alla fall.
 
Älskar mina kompisar just nu ocksĂ„. En polare skickar deppiga emo hiphop-lĂ„tar som jag inte kan lĂ„ta bli att lyssna pĂ„ och sitta och lipa till. TĂ€nkte se Bröderna LejonhjĂ€rta ikvĂ€ll, men insĂ„g att jag inte kommer klara av det. Det kommer bli för smĂ€rtsamt. Har ingen ikvĂ€ll som kan ta hand om det vrak jag kommer att vara. SĂ„ jag ska hĂ„lla mig till att se Timon och Pumbas serie.
Ah, och tur man har hittat vettiga klasskompisar. Musslan slöt sig ju för resten av Äret nu! NÄn som Àr en flitig ostronöppnare? HjÀlp sökes.
 

Kommentera

Publiceras ej