BRAIN, Y U NO NICE TO ME

0kommentarer

Alltså hur kan det ens gå ihop?
Jag har motvilligt tuggat mig igenom den första delen av denna kurs och i stort sätt flummat ut vidare i rymden utifrån det jag skulle ha lärt mig. Jag älskar att jag två dagar innan tentan, får "experthjälp", du kan va glad nu Pär, det hjälpte mig otroligt. Sen så idag, dagen innan alltså, så går jag och tjejkompisarna igenom skiten och för första gången fattar jag vad det snackas om. Sen när jag kommer hem så sitter jag i 3-4 timmar och skriver om alla 15 frågor för att se vad jag lärt mig och inte. Sammanlagt 3-4 timmar tidigare på dessa 3 veckor har jag kanske pluggat och fattat någonting av det jag gjort, och motivationen och diciplininen har varit minusbelagd. Här sitter jag ett halvt dygn innan tentan och pluggar som aldrig förr, med diciplin från himlen och utan att känna någon slags ångest över att jag måste eller över att jag inte behöver göra detta. Y U DO THIS 2 ME?!
 

Nu hinner jag ju inte nöta in de här... FU
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej