SHOPAHO...NO WAY!

0kommentarer

 
 
 
Kul med sovmorgon när man är vaken. Kan heller inte somna om så här ligger jag och taggar dagen på avstånd i sängläge. Blev faktiskt ringd 2 gånger i morse, det ena var om jobb, då kunde jag somna om.
Den andra var väldigt spännande, typ överraskning. Så får se vad det kan vara sen, kanske därför jag inte kunde somna om. För att jag är så nyfiken. Heeuheeue.
 
Usch, i natt fick jag ett återfall. Det var tungt i början men det kändes så rätt, så jag var bara tvungen. Har hållit mig i nästan 2 månader nu. Det är helt fantastisk ändå. Men när det fanns så otroligt mycket att välja mellan och till sjuka låga priser. Plus att man fick betala i slutet av september! Så hade jag längre inget val, typ. Men fick lite ångest efter, får jag alltid. Det är inte lätt att vara shopping beroende...
 
Sen så har jag införskaffat mig en annan sak som ska få ett eget inlägg.
 
Nu ska jag försöka kväva mig i kudden en stund igen, så kanske man får några sekunders mer sömn!
 
 

Kommentera

Publiceras ej