BANANGLID

0kommentarer

 
 
 
Dagen har flytit på som bara den! Först ringde chefen och sa att det fanns jobb, så jag började 14.00 idag och slutade 16.30. Helt okej pass och inte nog med det så låg skolan bara gatan upp, 20 meter bort från där jag bor!
Så idag har jag handskats med mellandstads-elever, var dock nån variant av fritt val de timmar jag jobbade. Skulle vara kring 60 barn, var typ max hälften.
Så vad jag gjorde var att få rundtur genom skolan, stämma en gitarr och kolla på barn som sysselsatte sig själva.
Fanns en kille som var väldigt tyst och blyg, men han var otroligt smart och kreativ. Jag ville va med honom men jag tror inte han ville va med mig. För han ville inte göra något av det jag sa att vi kunde göra. Sen gick han och spela shack ensam. xD
Ska jobba där imorgon också, så det blir kul. Kanske ska agera idrottslärare då också, kast med liten indier.
Är fan bollrädd...
 
I alla fall så fick jag 3 sms från bostaden också på studentboende. Första plats på 3 ställen så nu ska jag försöka hinna kika på dom och sen så klart ta ett!
Fixade med Csn igår och dom var snabba för ovanlighetens skull. Nu är det fixat också.
Så man glider ju på ett bananskal nu fast med stil så klart. Det är som att lära sig åka snowboard, första gångerna innan man hittat balansen så landar man pladask. Men sen så kan man till och med göra det snyggt på ett bananskal, ah typ så.
 
GLÖM INTE att lyssna på minion-remixen också, den gjorde mig så glad. HAhaa!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej