Kiss o-nödig

0kommentarer




Godmorgon!

I natt sov jag helt okeey
Bara lite tråkigt att vakna vid 6 och känna massa jobbiga saker som hindrar en att kunna somna om.
t.ex känna att man e kissnödig? Jag kan väl inte vara den enda som lagt sig i sängen, känt sig sjukt trött
så man kan somna på några sekunder men då så ba, jaha, nä de fårman inte då.
Om man skulle somna vaknar man senare eller typ drömmer om att man e kissnödig.

Eller så kan man göra som min katt gjorde en gång, kissa på mitt täcke så det går helt igenom!
Själv vaknade jag lite sådär mysigt blöt och blev förskräckt om ja kissat på mig och va så gammal.
Sen såg jag min nöjda katt i fotänden.
Vi pratade inte som vanligt på ett väldigt bra tag efter det.

Jaja hursom är de lika jobbigt att vakna och känna att man e de och bara vill somna om.
I morse orka jag verkligen inte kliva upp så jag låg kvar och lät de förstöra nån timmes sömn.
sen vakna jag för ett tag sen och har fortfarande inte fått det överstökat, why?
Kanske man är rätt lat ändå -.-

Ja, trevligt morgonsamtal!


Scary Crazy face om duu frågar mig!


P.s Ja jag sov i tofsar inatt, och nej jag är inte kristen men jag älskar smycken och kors är vackra och beskyddande utan tron på herren.

Kommentera

Publiceras ej