Torsdagsmys!

0kommentarer




Ååååh såå mysigt!
Vera gjorde just eld i kaminen som brinner för fullt nu!
Vi har typ värsta dejten här ikväll!
Typ as romantiskt, fast nu brände hon sig..haha xD

Vi hade mysmiddag med ljus och skratt.
Sen sprang vi iväg till soffan med filtar och kolla på tv :]
Asså min pojkvän kan ju ta och passa sig nu, eller uppdatera sig vettja ;)
Sen somna hon :( xD och jag låg och fota hon ..hehe
Men nu e hon vaken som sagt och ska ut till hästarna inför natten.
Imorgon kanske jag också träffar snel hest, kanske rida hest, kanske hopa hest! :]

Bäst just nu: Varm Myskamin
Sämst just nu: En svullen hals som gör ont så fort jag sväljer, men lika glad är jag för det men gladast e nog bävern!



Fetskön stämning med 2 Fetton och en fetchokladkaka





Kommentera

Publiceras ej