En fobi for förbi, det var ett bi.

3kommentarer

Det är katastrof!

Jag har lite, rätt mkt fobi för insekter och fobi mot ett bi är jag nog inte ensam om!
Kom in i mitt rum, stod vid sängen.
Sen hörde jag ett burrande och surrande komma emot mig.
Vips hade jag ett äckel bi i mitt hår!
Fick Tjockpanik men höll mig lugn och drog sakta av min kofta, som tur klättrade biet
ner på den och flög sen upp, men den fortsätte mot mig och blev irriterad fast jag inte gjort några stora rörelser som var hotande, så jag gömde händerna
i ärmarna och klappade till den :|
Den föll ner på golvet men var fortfarande vid liv. Var i en drastisk siuation så jag tog närmsa vassa föremål
som var en sax.... och klippte av huvudet :'( Jag är ond...
som flugan ja slet av vingarna på... förlååt :(


Såhär såg den ut!!!

FUL


Nu ska jag ut och JOGGA igen i min stora hästsvans, äntligen!!
Såå skönt
Adjöss en stund

3 kommentarer

Ida

21 Sep 2011 19:18

Okej. Ja, i somras när jag skrev in mig blev jag kallad till det där.

sofiaaaa

21 Sep 2011 19:35

DETTA GJORDE MIN DAG. SERIÖST!

Mathilda

06 Oct 2011 13:39

HAHA fan vad bra!! <3

Kommentera

Publiceras ej