Söndag, bara söndag

0kommentarer




ååh åh åh. Vart ska jag börja??
Har haft en jätte fin helg!

Jag börjar med idag!

Halsen störd i 4 dagar pga att jag flåsade ute på vägen i onsdags...
Sög ordentligt ju, kan knappt äta. Får ont bara jag sväljer.
Så ansträng ALDRIG kroppen om du fortfarande är förkyld eller känner att det är påväg.
Jag har gjort det misstaget för ofta och nu lärde jag ordentligt utav de.

I alla fall så har det varit en underbar höstdag idag med sol och gula sprakande färger.
Har övningsskört första gången på VÄLDIGT länge, och denna gången med Papzen och det kändes faktiskt super! Hoppas på att vara ännu närmare ett körkort med hans hjälp.





Nu sitter jag och taggar tv som är ikväll.
Visst är det idol idag ?
För isåfall taggar jag

Idol
Partaj/Gustavsson

Tror partaj och Robert gustavssons program är smatidigt tyvärr :(
Men ska se gustavssons så får ja kika på Partaj på nätet sen :)

Blir spännande!!





Kommentera

Publiceras ej