ouh, CHAArLIEEEE

0kommentarer




1 timmas sömn sÀtter igÄng kvinnan pÄ en hyperaktiv och överspontan fnitter tur genom en knasig dag.
Har hunnit vara hos ÀckeltandlÀkaren och lagat 2 minihÄl och han sög för halva min tant e borta och ilar :(
NÀr man lagar ett hÄl ska de vÀl inte bli större? Eller har jag fel?
LĂ€skiga typer, dom vet sĂ€kert inte ens va dom gör dĂ€rför de gör sĂ„ förbannat ont!! Är vĂ€rre Ă€n att tatuera sig helt klart! Usch och fy.

Har hunnit vara en del med Vera, Sanda och Roslan. Och vi var som vi var ett tag vilket Àr mycket bra och givande för att liv av glÀdje.
De va otroligt roligt ett tag, har nog inte varit sÄ glad pÄ lÀnge och skrattat sÄ galet.
Underbar kÀnsla hursom <3
Sen gick jag och Roslan pÄ mitt gamla Àlskade ug och satt i soffan, trÀffade lite folk som man inte sett pÄ lÀnge :)

PÄ Torsdag ska jag coacha lite i PA-arbete för mina 2 smÄglin (som bÄda e Àldre Àn mig x) )
Jag erbjöd mig att underhÄlla under pluggandet men dÄ ska ja tydligen göra trÄkigheter oxÄ.
Vi fÄr se vart de spÄrar ur. Sen blir dee massa mys med gosaker och film!
LĂ€ngta :]

Ja jag har varit vaken alldellens för mĂ„nga timmar kĂ€nner jag, har snart varit vaken i över 35 timmar med endast en timmes sömn inflĂ€tat dĂ€r i. Är typ zombie, hell yeah!
Ehe, ska gÄ och grÀva efter kött i kylskÄpet nu, utrota hela huset, sen mÄste zombie sova i sin kista! Eller de kanske va Dracula som gjorde de? ah men jag e miss Drazublia.


Natthumorn börjar tidigt i Är (höll ja pÄ skriva, ops I did -.- )
Den började redan igÄr om ja ska vara Àrlig




CHARLIEEEE

Kommentera

Publiceras ej