Lillekatt säger godnatt!

0kommentarer


Bad Meets Evil – Lighters

Inget annat betyder än att du är du här och nu.

Härlig joggingtur!!

Bara jag som tycker de är underbart?
Jag diggar då med musik i öronen, gör en mer tagg och får en hålla en skön takt.
Mycket bas och trummor ska de va så pulsen har nått att hinna ikapp till.
För mig är det frihet! 
Springa i naturen och bara känna det svaga vindtrycket mot huden.
Inget annat betyder än att du är du här och nu.

Nu sitter jag och äter melon och känner hur tungt huvudet är.
Huvudvärken är här igen!
Så för EN GåNGS SKULL, ska JAG, MATHILDA lägga mig tidigt!
Om inte, kom med ett baseballträ och däng mig i huve så jag slocknar.<3
Kommer bli så skönt, kommer nog slippa alarm imorgon för jag hoppas jag vaknar av mig själv innan 12.
Sen så taggar jag myskväll hemma i Veras hus, där lär hända bus!

Natti natti! :)

Ja nu har det blivit väldigt mycket egobilder va :S
så kan lova lite fina bilder jag tagit till i morgon :)

Kommentera

Publiceras ej