Här är jag!

0kommentarer

Hehej, är i Lycksele nu igen.
sov typ inget inatt, blev som jobbigt!
Så direkt ja kom hit däcka ja typ.
Hey pillow, want me hug :]
______________________________________________________________________________________
Men vakna vid 13.00 och kunde inte somna om -.-
Blev lite Emomoment, och nu ser ja ut som att jag går på nått, mina röda ögon säger mer än sanningen alltså?
______________________________________________________________________________________
Snart ska jag ut och fika med en kompis!
Jag älskar att fika ute!! Sjukt mysigt, eller ja fika hos vem som helst för den delen, wiee fika, bli fet <3
______________________________________________________________________________________
Btw, åkte buss med massa pensionärer, riktigt myyysigt, ;) tills en yngre tjej kom och satte sig i närheten av mig.
Jag ba ey, ello there?? Haft en hel parfymfabrik på dig kvinna?! x.O
Min näsa blev ledsen och börja nysa och gråta, tur man hade söta små näsdukar :]
______________________________________________________________________________________
Sen vänta på att Emil slutat jobba så han kan komma hem och mysa med mig.
Annars börjar jag och soffan utan honom, mouhaha!
______________________________________________________________________________________
Jag som redan är brunis blir ju ändå BrunARE på sommaren och nu börjar ja känna mig lite blek igen :(
Ingen solbränna längre, bara homemadebränna från indien!

Kommentera

Publiceras ej