dag 2

2kommentarer




dag 1 - en bild på mig + 10 fakta om mig
dag 2 – en person jag vill träffa just nu.
dag 3 – innehållet i min väska.
dag 4 – mina mål/drömmar/önskningar.
dag 5 – en låt som får mig att gråta.
dag 6 – typ av killar jag faller för.
dag 7 – vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
dag 8 – en dålig vana jag önskar att jag inte hade.
dag 9 – bild på mig och min bästa vän.
dag 10 – en bild på mig idag och vad jag hade på mig.
dag 11 – någonting jag oroar mig för.
dag 12 – en bild på ett ställe jag vart på.
dag 13 – en bild på mig själv för ett år sen.
dag 14 – någonting jag ångrar.
dag 15 – min favorit årstid och varför.
dag 16 – en person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
dag 17 – vad jag åt idag.
dag 18 – en bild på det jag köpte senast.
dag 19 – min favorit film.
dag 20 – en bild på mig med en annan hårfärg än den jag har nu.
dag 21 – min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
dag 22 - någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
dag 23 – mitt favoritprogram och varför.
dag 24 – min favorithögtid.


StoraSyster

Den Personen jag helst hade velat träffa just nu är min kloka och vackra syster!
Hon håller hus i Östersund där hon jobbar som frisör.
Vi har inte träffats sen i mitten av juni pga att båda har haft sitt på gång fast på olika håll.
Jag saknar att vi brukade ligga i sängen ibland flera timmar och bara prata, vissa gånger somnade vi också, haha!
Och när vi var mindre tog vi alla gosedjuren i sängen som fick  bli "båten" och seglade iväg för oss själva med djuren. "Hoppa i båten, är alla på båten nu?" Dyker upp i mitt huvud när jag tänker på det!

Vi pratar inte alltid så ofta, men hon finns i mina tankar och det är alltid lika roligt och mysigt när man träffar varandra igen! Hoppas vi ses snart kära syster! <3



2 kommentarer

Syrran

02 Oct 2011 21:00

Jag blir alldelens tårögd när jag läser!!! vad underbar du är och vad glad du gör mig med dina ord :-) saknar dig min älskade lillasyster, snart måste vi träffas!!!!!PUSS

Mathilda

06 Oct 2011 13:38

Vad glad jag blir! Och att du läste det :)

Jag saknar dig och det måste vi verkligen göra. Pusss <3

Kommentera

Publiceras ej