Me, And my Devil Inside

6kommentarer

HATA HATA HATA

KYLA
MÖRKER
EVIG TYSTNAD

Det känns så döden för mig!
Hela världen är så grå idag och den vill verkligen ta med mig och släcka mina färger.
Men jag tänker inte vara tyst, kall och dyster.
Jag ska streta emot, skrika, brinna och lysa igenom i de gråaste nyanser.
Jag ska inte bli ett med denna värld, jag ska bevisa att jag är starkare.
Låt dom inte dra ner dig.
_______________________________________________________________________________________

Ja, jag ville bara säga att jag har blivit satanist...
Nä men usch, seriöst nu, inte har jag blivit de. Vet knappt vad det innebär!
Och om någon vet så får den gärna förklara för mig, är nämligen för skraj själv för att ens kolla upp.
Är livrädd för allt de jag nämnde innan så jag är solguden själv (Gudinnan kanske? Eller har du fått snopp helt plötsligt? Alltså ordet "snopp" xD vem fan kom på det liksom??)


6 kommentarer

Princess<3

19 Oct 2011 17:40

svar; vsg! :)

Princess<3

19 Oct 2011 17:46

svar; haha tack :P näe inte vad jag vet :/ sj?^^

Princess<3

19 Oct 2011 17:50

svar; ahkej, vad ska du baka då? (:

Princess<3

19 Oct 2011 17:53

svar; hahah okej, aa de gör ju inte jag :P

Princess<3

19 Oct 2011 17:57

svar; haha ah kanske de :P

Princess<3

19 Oct 2011 18:16

svar; ah precis ;)

Kommentera

Publiceras ej