Ja dog.

0kommentarer

Nu när min kamera är borta, så dog jag. I alla fall en del av mig.
Jobbigt att blogga utan några bilder att visa... Camen funkar ju men den går inte ta med sig överallt och har dålig kvalla lika så min mobil :/
Bloggar väl nån gång per dag iaf, sen får jag fixa en ny kamera.. För det här funkar inte för mig..
_______________________________________________________________________________
Är hemma i villiz iaf, och både jag och min pojkvän har jobbat idag men han har redan slocknat och ligger halvsnarkandes bredvid mig. Dags att väcka upp han för nu vill ja ha skoj! :D Ska kittla han, sen springa och gömma mig. om han orkar hitta mig ska ja brotta ner han, de e respekt!
_______________________________________________________________________________
Kan ju lägga upp en söt bild iaf som inte är min!
Nå brudar och Jackass snubbarna<3

Kommentera

Publiceras ej