I'm Already Gone

1kommentarer



Vaknade när Miloh kom hem på lunch vid 11. Kändes skönt, att bli väckt med kramar och slippa tänka på 1000 saker som brukar dyka upp innan och efter sömn.
Tänkte, ja jag försöker väl vakna till då så ja kan vara social
och sen fixa till mig sen och ha en lång dag framför mig kvar :)
Sen så hoppas ja på att pojkjen slutar snart så vi kan hitta på nåt roligt.
Hoppas också att få post ! Annars måste ja vänta till nästa vecka :( Enda negativa med helg, att posten inte kommer då..

Nu ska jag gå och börja fixa håret :) Blir spikrakt idag!
Lägger upp bild på det sen


If I'm walking away, I'm Already gone

1 kommentarer

bella

28 Oct 2011 14:43

hejhej! vilken fin blogg du har.

kika dig gärna in på min blogg där jag som en djuptdeprimerad tonåring med psykos skriver av mig osv. hoppas du kikar in och slänger in en kommentar. kram

Kommentera

Publiceras ej