He ska va rolit.

1kommentarer

Min lilla kusin och faster kom förbi. Hon sålde kläder för en skolresa, och jag hittade en nysport BH..
Min vita är för liten så nu ska jag "kanske" få en svart till jul ;)
Sett på massa tv och ätit rulltårtan som blev super gooood!
Fet och glad! Har nästan gått upp ett kilo nu, har ätit massa så fort jag blivit hungrig har jag proppat i mig allt som går. imorgon blir det nog en joggingsväng, på rikigt och då ska jag köra igång och fortsätta så länge marken inte är täckt med is!
_____________________________________________________
Kan bjuda på lite roligheter på min blogg nu när jag inte kan lägga ut mitt eget.
Kommer börja lägga upp både fina bilder som jag gillar och humor... i alla fall tills vidare.
_____________________________________________________
Vi som kommer ihåg pokemon

1 kommentarer

Iza

16 Oct 2011 22:44

Pokémon bilderna gjorde min kväll ;)

Kommentera

Publiceras ej