Vad fan håller du på med?

4kommentarer


En människa som inte mår bra?
Som kanske inte vet om det själv eller?

Brukar inte kolla in denna blogg, men idag hände det när jag sitter här med min vän.
Nu vet jag också varför jag inte brukar kolla på hennes blogg.
Jag blir äcklad, och denna människa verkar stolt över denna kropp.
Jag har aldrig förstått mig på henne.
Varför gör man såhär mot sig själv "Kissie...?
Du vill vara förebild?

Hon är jävligt ung och även om hon kommer fortsätta tjäna pengar på de hon gör nu tror jag inte det är nåt som hon kommer vara stolt över sen. En dag kanske hon inser att alla pengarna och vad hon gjorde med sig själv inte var värt den delen av hennes liv. Man har bara ett liv... Ta vara på det!

En av mina favoritbloggerskor är Foki, hon är unik på världens sötaste sätt, hon är smart, stark och vacker.
Nåt som lyser igenom hela hennes blogg, och hon är oxå högt på blogglistorna, när hon är gammal kan hon luta sig tillbaka och vara stolt för sina år som bloggerska.


SJUKLIGT

http://www.kissies.se/wp-content/uploads/2011/11/DSC_02863.jpg

Denna bilden var tydligen sen i sommras.


Här är fina Foki, se vilken personlighet och sann förebild.
footer
Hon har vacker kropp!

4 kommentarer

E M E L I E

25 Nov 2011 00:16

MEN EUW, mår fan illa nu. Kissie är ju helt sjuk i huvudet, att hon inte skäms? :s

E M E L I E

25 Nov 2011 00:53

sv: Detsamma! :)

neli

25 Nov 2011 01:42

kissie är fan speciell asså haha.

jo tack,det är bara bra hihi. själv? =) hoppas det är bra =)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

25 Nov 2011 13:35

fast foki är ju också väldigt väldigt smal rent storleksmässigt skiljer det nog ingenting på de där två.



Hoppas du har en finfin fredag!



//Anna

driver webshoppen och klädmärket Avanna.

Just nu fraktfritt med koden FREE

NY Marilynkollektion till specialpris

Tag 3 betala för 2 på alla today och kameraprodukter.

www.avanna.se

Kommentera

Publiceras ej