Dåren ger luft åt sin vrede, den Vise behärskar sig.

7kommentarer

Shit vad jag pysslar runt i mitt rum, börjar bli rätt bra förutom att de finns massa skrot kvar som ine borde vara där. Men hinner inte göra det, då skulle jag behöva hela kvällen.

Min kompis ringde också så får se om vi ska hitta på nåt med honom också ikväll :)

Ska lägga upp lite bilder sen på hur jag gjort i rummet :)

Halva Dagens checklist

[X] Koka kaffe<3 (Är supersugen!)
[..]
Möblera om + fixa till [Progress]
[  ] Duscha
[  ] Kolla min vikt
[  ] Fixa håret snyggt (Kommer visa bild sen)
[  ] Ta bort nagellack
[  ] Kolla om jag fått min lön på kontot
[  ] Lära mig en jullåt på gitarr med sång (Om de finns tid över)

Tumblr_lv6jtz7lqz1qaxmg0o1_500_largeStill_by_crunchy_little_human-d4g3ftq_large

7 kommentarer

LIIV - vanlig men unik

25 Nov 2011 15:54

Sv: Ja supergott :)



Fina bilder!

Jasmin

25 Nov 2011 16:52

Hejsan checka gärna in min blogg, kolla runt lite i kategorierna (kolla in kategorin "jag syr" och tyck till!) Min dröm är att bli en känd mode designer i New York. Vem vet du kanske gillar min blogg?

Annars hur mår du? :)



Ber om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer.

minaaabruuun

25 Nov 2011 17:23

vad händer denna ljuvliga fredag ? ;)

Emil <3

25 Nov 2011 19:34

Jaså jag är inte med på din checklist! va elakt av dig :)(L)

LIIV - vanlig men unik

25 Nov 2011 20:23

Sv: Nej inte än, ska till systemet imorgon :) Vet dock inte om jag har råd att köpa alla lyxiga ingredienser den här månaden (a) haha. Betalat en Åre-resa så är lite fattigt ;)

mathilda

25 Nov 2011 20:27

SV Älskling: HaHah min lilla blondin :) <3

Halva dagens checklista betyder ju allt jag gjort innan jag träffat dig! Du är ju dagens höjdpunk :)

Emil <3

25 Nov 2011 20:34

hihi va sööt du är :D och du är dagens höjdpunkt för mig :D och som du sa irl ,, livets! <3



ja faila på läsa :( borde börja om skolan helt å hållet :P

Kommentera

Publiceras ej