Massa skit om mig!

1kommentarer



ALLMÄNT:
Har du pojkvän/flickvän? Jag tror det, måste fråga honom om vi är det, annars blir de ju e tt jäkla liv!
Har du haft pojkvän/flickvän 2011? - Ja som fan :D
Har du kramat någon 2011? Minns inte riktigt, men tror de?
Har du hatat någon 2011? - Vet inte hur riktigt hat ska kännas men nog har de svartnat för någon!
Har du sagt "Jag älskar dig" till någon 2011? - Många gånger, men bara när jag varit full
Är du kär nu? - Om jag är!
I vem? Börjar på Emil men slutar på Miloh<3
Kan du vissla? - ...Johanna, jovisst kan ja de!
Gillar du att mysa? - mysa?o.o MYSA o.Ó, OH YES! ^^,
Vad har du för ögonfärg? - Mörk rödbruna
Gillar du någon just nu? - Nä, jag har bara ett förhållande för att impa på mig själv.
Röker du? - Nejdu
Snusar du? - Nä, men he dug
Knarkar du? - HAHA, om jag gjorde de skulle jag verkligen skriva det här!?
Är du kräsen? - Vafan menar du med det? är du???
Blond/brunett? - Eh, schwarzkopf?
Stjärntecken? - Tvillingarna = Schizo
Husdjur? - Katt, hund och pojkvän
Beskriv ditt hår? - Långt, svart och blankt, äkta indiskt hår!
Vad har du på dig just nu? - Långkalsonger xD (istället för tajts) kjol, linne, myströja, strumpisar, klocka, smycken, underwear
Har du något i håret just nu? - Ett huvud kanske?
Öl eller cider? - ÖLE!
Saknar du någon just nu? - Inte just nu.
Vad är klockan just nu? - 19.32
Vad har du för status på msn just nu? - Offline.
Har du skurit dig nån gång? - Tyvärr
Har du fräknar? - Nä hela jag är brun?
Cola eller Cola Light? - Cola
Favorit tv-serie? -
Vilken är din favoritglass? - Texas pecan, Scandal
Har du gråtit efter att du varit hos frisören? - Nej, men nästan!
Blir du full varje helg? - Inte på alcohol, men på mys och kärlek
Skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig? - Nej, jag kanske inte är perfekt över allt enligt mig, men vet att andra ser de jag inte ser.
Kan man få ditt nummer? - Om du är tillräckligt awesome!
Har du någon gång önskat att du var någon annan? - Nä, snarare att jag var någon annanstans
Vänster eller högerhänt? - Höger


TIO FRÅGOR OM KÄRLEK:
1. Har du nånsin varit kär? - Som jag känner nu efter snart ett år med Emil så har jag nog lärt mig en del om vad ordet innebär  och hur det ska kännas.
2. Tror du på kärlek? - Ja, men inte att den ska vara lätt.
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Massor
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Ja.
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Ja.
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Inte riktigt men en kille jag var tillsammans med förut blev min bästa vän istället!
7. Har du nånsin varit kär i någon utan att tala om det för honom/henne? - Då har jag nog inte varit kär, men känt något kan jag ha gjort.
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Ja, det är mycket man ger sig in på, och vet man inte innebörden så borde man nog vänta och känna efter ordentligt.
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Ja! Och de är äckligt jobbigt att inte veta vem de är just då
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Kanske, kanske inte. Hjärtat som styr.

TIO ANTINGEN ELLER:
1. Kärlek eller pengar? - Kärlek
2. Cider eller öl? - ÖLE sa vi juu!
3. Dag eller natt? - Dag
4. One night stand eller förhållande? - Förhållande?!
5. Tv eller internet? - Internet, då kan ja välja vilken porr jag vill!
6. Pepsi eller cola? - Pepsi, eller sprit.
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? - Beror på sällskap och humör!
9. Telefonkontakt eller face to face? - Face to face. Då kan man inte undangömma något själv eller den andra personen.
10. Bilddagboken eller Facebook? - Facebook vilken frååga!


TIO HAR DU NÅGONSIN:
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? - Jajjemen, dock försent alla gånger så adjöss
2. Har du nånsin velat ta livet av dig? - Ibland så vill man bara inte finnas
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - To much
4. Har du nånsin hoppat bungy jump? - Nä faktiskt inte
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Ja fast inte allt för stora
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - Men nej :P
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Nästan!
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - Nä gud va tragiskt :(
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - vart? Äre en norrlänning som skrivit dessa?
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Ja det har nog hänt


NÅGRA FLER OINTRESSANTA FRÅGOR:
1. Har du häst? -
2. Har du katt? - Ja.
3. Har du hund? - ja (vrf är de typ samma frågor igen???)
4. Gillar du ormar? - Ja :] Och ödlor!
5. Gillar du spindlar? - NEJ!
6. Röker du? - NÄäÄÄ sa ja?!
7. Är du oskuld? - om jag vill, när jag vill!
8. Snusar du? - Nä ........................................
9. Har du testat droger? - om sniffa limstift räknas?
10. Max eller McDonalds? - Men usch. Inget av dem vafan.. Eller jo Lyxshake på MAX :D <3
11. När kramade du någon sist? - för 30 sekunder sen kanske xD
12. Saknar du någon speciell person? - nä.
13. Har du svårt för att bli kär? - Vet inte, man kanske tror de är kärlek men behöver inte alltid vara så. Det var då inte svårt för mitt hjärta att falla för Emil...
14. När kysste/hånglade du med någon sist? - 10 min
15. Ångrar du det? - Aldrig! :)
16. Är du singel? - Jo som fan?
17. När fick du senast en komplimang? - Nyss "du är så söt!"
HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös? - Ja, svimmat ett antal ggr
Hånglat med fler än 50 pers? - eh nej tror jag nog inte!!
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - Ja, billigt nog
Gjort något riktigt dumt? - OM!
Gjort något du verkligen ångrar? - JAA
Åkt ambulans? - Yesja
Gjort nåt olagligt? - Jadå :]
Blivit polisanmäld? - Nä inte vad jag vet?
Slagit ner någon? - Nästan.
Skämts över dina föräldrar? - OH Yeah.
Skämts över dig själv? - För många ggr
Sagt jag älskar dig och menat det? - Ja!
Varit kär? - ja!
Är du ensam nu? - Nej, men han sover bredvid mig :]
Vill du ha barn? - Ja tror de, känner mig dock långt ifrån redo.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - Jaag, sen Emil.
Såg dig gråta? - Emil.
Fick dig att gråta? Mamma, nästan.
Du delade en cigg med? - Emil/patrik minns ej
Skällde på dig? - Mamma?


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - Nästan
Kramat någon? - ohjaaa
Pussat någon? - JAAA<3
Köpt någonting? -
Sjungit? - Ja alltid :D
Saknat någon? - Ja men behöver inte det mer :)

1 kommentarer

therese

18 Nov 2011 23:01

Hej, fin blogg :) följa varandra genom blogloving? :)



kram /therese

Kommentera

Publiceras ej