Trying 2 Have A Good Time On My Own

0kommentarer

Idag har jag bestÀmt tÀnkt:

Koka kaffe [x]
Vara med min gosehund [Progress...]
Möblera om [Progress...]
Spela Gitarr [ ]
Kolla rÀkningar [x]
LĂ€sa boken "Star" [ ]

HÄller pÄ möblera om för fullt nu!
Hoppas pÄ att fÄ det trevligare Àn vad det ser ut nu, ser skit ur nu enligt mig sÄ vill ha det mysigt och vackert!
FÄr se om de lyckas nÄgon gÄng.




Blommor kan göra vilket rum som helst mycket trevligare och frÀschare.
Än sĂ„ lĂ€nge har jag bara mest plastblommor men Ă€ven dom gör rummet, ska fixar riktiga sen ocksĂ„.


Eftersom jag har 2 sÀngar har jag dom sÄhÀr nu för att de skulle fÄ plats i mitt  röriga rum.
Men nu gÄr det ju Àntligen möblera sÄ nu ska de sÀras! Den största sÀngen blir sÀng och den andra en soffa med mysiga kuddar framöver<3


Kommentera

Publiceras ej