Spela sönder!

2kommentarer



Opss....
Råkade börja spela lite på World of warcraft.. :S Igen.
Var som 5 år sedan jag spelade på riktigt.. har tänkt på det VÄLDIGT många gånger, men efter att jag låg och tänkte på hur ja skulle göra nästa gång ja logga in och drömde att jag var min undead och gick runt och spelade kände jag att de fick vara nog :P
Det är ett magiskt spel som är otroligt roligt när man fattar vad man gör och ska göra!

Gjorde en Draenei Mage :)

hihi ska inte bli nörd, körde bara på trial 10 days :]
Ska hålla mig till verkligheten.

Nu kom min pojkvän och ville va social :D Han satt oxå och spela nåt spel xD Typ Empire total war om jag har rätt, nåt krigsspel.
Fan vilket jävla liv alltså? x)
Nä nu ska vi mysa och sen sista sagan om ringen! TAGGA<3

Sov gott!

2 kommentarer

Milou

01 Nov 2011 09:33

SV: så bra :) kul att du gilla min smoothie :D

emilia

01 Nov 2011 10:51

fin blogg du har :)

Kommentera

Publiceras ej