SLEMSLÄM

1kommentarer





Jamen du, mysig natt/morgon. Somna sådär strax efter klockan 4.
Sen vid 6 tiden kom virre upp och la sig... ja somnade om direkt men sen flög jag upp säkert flera meter ( What it felt like) från madrassen. Hade glömt ljudet på, på telefonen och jag har alltid den under kudden när jag sover. Ja då visste man ju i alla falla att Miloh var vaken !
Men somnade ju direkt där ändå så de var lugnt!
Sen lite efter ett tag så hör jag hur någon står och river ut papper ur ett block i rummet, fast jag halvsover så är som i koma. sen hör jag vírres röst som ba: Men gere dåå!!
då vaknar ja till och ser hennes lillasyster som sitter och ritar i rummet xD
Då kunde ja somna om igen. Sen vakna jag av mittt alarm vid 11.40. trodde klockan var typ 14.00 så blev förvånad. De första jag gör sen då är att nysa.... 8 gånger på raken! Gissa om min hals sved efter det?
Och tror nästan jag har någon slags förskylning eftersom mitt huvud spränger och näsan producerar 50 L snorslem (What it feels like) i minuten!

Nu ska jag ut och mata katterna med korv och köttbullar! Så dom överlever tills virre köpt mer torrfoder till dom! hihi

1 kommentarer

nathalie basurto

18 Nov 2011 13:21

sv: hehe okej =)

va bra hihi =)



jo det e bra, fast jag är förkyld sen i onsdags..

allt bra me dej? vad gör du?

Kommentera

Publiceras ej