KaraokeQeen!

2kommentarer



Haha åååh, ändå skönt slut på kvällen! Eller start på den nya dagen?
Jag och en kompis battlade mot varandra och andra på Karaokeplay, typ världens bästa sida om man gillar att sjunga grymma låtar.
Och de spelar ingen roll om man kan sjunga på riktigt eller är tondöv, om man är från syd eller väst.
De är karaoke för alla och är superkul!
Fan vad kul de är! Ni måste ju joina och lägga till mig som vän där om ni gör de tycker jag, så de blir svenska medlemmar bland annat :)

Shit va jag äger många nu från olika ställen i världen hihi :]



Direktlänk

http://www.karaokeparty.com/

Mitt namn där
Zingkingstar



Här är lite av mina highscores...
Har inte sjungit på länge så är supertaggad att slå mina rekord!

2 kommentarer

hanna ♡

25 Nov 2011 05:20

inte mycket alls faktiskt :)

Angelica

25 Nov 2011 05:22

Karaoke är inte riktigt min grej. Men känns som att de flesta andra diggar det! :)



Japp, jag har gjort min hemsidelayout själv. Webbdesign är en hobby. :)

Kommentera

Publiceras ej