Jag Luktar HEST! :D

0kommentarer



Vet ni :D Jag lukta HEST! Och de nice ;)
Hjälpte virre in med hästarna.
Ponnysarna var jätte duktiga! Sprang hela vägen från hagen in i stallen och in till sina egna bås!
Jag ba wow! :O :D
Sen fick ja ta in Festival, jätte fin och snäll häst :)
När den gått in i båset skulle jag ta av grimman fast var kass så den fastna över ena örat xD
Sen när ja backade ut så följde han efter, och då försökte ja med någon slags kroppskomunikation visa att den skulle gå in samtidigt som jag ba: neej nu ska du vara kvar där inne sötnos!! Då får jag en varm och go hästmule upp i facet xD
Sen backade han snällt in igen :) SNEL HEST<3
Tack för pussen :] Hoppas inte Miloh blir sur nu! Men han behöver inget veta ;)

Nu ska vi äntligen se "Hur många lingon finns det i världen"
Fatta vad jag har längtat? Älskar ju "I rymden finns inga känslor"
Så nu fika igen och film ;)
Nu kör vi!










Kommentera

Publiceras ej