Home again!

0kommentarer




Shit vad skönt det är att sova i en varm skön buss när skymingen faller
och man vet att det är kallt och kyligt där ute!
Blev en oväntat mysig bussresa hem till mig :)
Nu är jag hemma och Miloh är självklart med mig!

När vi kom till Vilhelmina så var jag tvngen att springa förbi min lilla Virre, hade glömt lite hårgrejs där
så jag passade på att sno massa kramar från henne med!
Hon kanske skulle komma förbi imorgon en stund hemma hos mig :)

I alla fall så när jag och Miloh stod vid vägen och skulle gå över ett övergångställ kom en bil som inte alls stannade även fast det står klart och tydligt skylt om övergångställ.
Gissa vilken bil de var som var så slarvig och oförskämd?
Jo en polisbil! Kändes ju lite lågt?
Vissa tror dom är mer än vad dom egentligen är.
SKÄMMES TAMME FAN! USCH! FY! BLÄ!



Kommentera

Publiceras ej