Don't Wanna be Alone

0kommentarer






Sitter i sängen och fikar nu.
Hemvägen var riktigt hemsk. Känner mig fortfarande tyst och skakis.
Har inte kunnat tänka klart riktigt förän nu...
Vägen är nästan 3 km, de 2 första var med gatulysen, sen just sista kilometern till mig är helt bäcksvart.
Just där vände Jerry hem till sig.
Det var äckligt att gå där helt ensam, även fast jag visste att de inte fanns något att oroa sig för.
Men tystnaden och mörkret är allt annat än tryggt för mig. 2 av mina fobier som gör mig spyfärdig tillsammans.
Skulle bara behöva någon att krama om nu, men ensam i graven.

När jag kom hem såg jag att de lös på nedervåningen.
Pappa var alltså vaken men kunde ändå inte hämta mig senare än kl 10?
Det gjorde mig rätt ledsen faktiskt.
Att gå ute i kylan mitt i natten, dels när man är sjuk är mycket värre än för honom att starta bilen och köra och hämta mig några kilometer istället för att bara kolla på tv...

Känner ännu mer i halsen nu.
Så värmde upp soppa och gjorde te.

Jag äter

Potatis och grönkålssoppa toppade med Sharonfrukt
Ungspannkaka med glass och hjortron




Här slutar lysena, gick alltså rakt in i kolsvart mörker! =/

Kommentera

Publiceras ej