I'm Falling

0kommentarer


Snow Patrol – Run

kom just hem.
Don't feel good.

Jag som trodde jag tagit mig upp?
Fan vad jag har klättrat... upp efter en grop jag förmodligen själv grävt.
Vissa stunder orkar man verkligen inte.
Vissa väljer att berätta allt för en närstående.
Vissa väljer att svälja skiten och försöka gå vidare på egen hand.
Men hur många gånger ska man orka? Vad gör de för skillnad?
Om man ändå trillar tillbaka.
Jag valde aldrig ett liv, eller den platsen jag är på nu.
Jag har försökt ta vara på det som blivit mitt och som jag kan styra.
Men jag kan inte styra allt omkring mig.
Kan inte gå vart jag vill.
Jag har ett val, alla har sitt eget val.
Men ibland finns inte ens energi till att göra egna val i sitt eget liv.
Vad gör man då? Vart tar man vägen?

Tumblr_lcdbrdozt01qc1jvfo1_500_largeTumblr_ll7ir8kcee1qb7foqo1_500_large

Kommentera

Publiceras ej