Don't Stop Believin

1kommentarer

Various Artists – Don't Stop Believin' - Power Remix


Nej går inte att sitta här och deppa med gitarren, jag fixar det här.
Har jag gjort de förr så ska det väl gå en skravlig gång till.
Måste plocka fram det positiva, yay.

Dagens Checklist
Se Pittsburgh Penguins - New York Islanders matchen [♥]
Fixa en adress [♥]
Koka Kaffe [♥]
Leta betyg [♥]
Gå på arbetsförmedlingen [♥]
Försöka ta det lugnt? [ ]
Möblera om + fixa till [Progress]
Spela Gitarr [♥]
Läsa boken "Star" [Progress]
+ Hälsa på Jerry [ ]


Fick gå från sjukan till arbetsförmedlingen... tog 30 min ungefär.
Infon på arbetsförmedlingen var inte värt ett skit! Tog 15 minuter med bara rabbel.
Det som var roligt och värt var att jag träffade Jerry som också skulle på infon.
Länge sen jag träffat honom och sen vi hittade på nåt.
Tydligen var det företaget han jobbar för nerlagt under en kort tid så nu är han också bara hemma som jag!

Vi fick skjuts in till villiz igen av hans sköna morsa! Haha hon är sjukt rolig ;)
Hade även en söt liten hund vid mitt knä<3
Sen skulle jag åka hem med honom och hans styvmorsa men hon dröjde så vi fick skjuts enda hem av Jerrys mami.
Hann träffa fina Andreas också som kom gående med en korv i munnen!

Sen ikväll så blev man bjuden hem till Jerry på kaffe, plus att han ska hjälpa mig med lite spel och så och så ska han visa det nya spelet som kom ut 11.11.11, Skyrim. Som jag kikade på igår, hade schysst grafik och verkar riktigt roligt!
Kanske kanske man blir sugen?
Henke skulle väl också komma förbi så blir som på gamla goa tiden då jag hängde med dessa goa snubbar :)



1 kommentarer

Terese

22 Nov 2011 18:06

Tack!

Jodå det är bara bra. :)

Görs?

Kommentera

Publiceras ej