Det möglar i min mun.... FML

2kommentarer





KUL MORGON IGEN!!
Näsblod vid 9, skulle kliva upp och ha en lång dag framför mig men somna om.......... till typ 2 då jag vakna av en mardröm som fick mig gråta?
Sen vid frukost blir jag serverad mögligt smör av Miloh....
Känner de efter nån tugga att de smakar konstigt, sen ser jag att locket till smöret är mögligt och även i paketet.
Nu vägrar jag äta mer, så ledsen och äcklad är jag.... Ingen fattar hur äckligt jag mår nu så jag vill bara sjunka igenom soffan och försvinna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag tror jag måste spy..........................

All sizes | Mould | Flickr - Photo Sharing!adlimina Tumblr_lhuwpnemra1qzq8zqo1_500_large

2 kommentarer

Emma

13 Nov 2011 18:56

sv: Tack så mycket! :))

Sandra

15 Nov 2011 16:20

Fin blogg, kika in hos mig också om du vill. Roliga tävlingar m.m :) Kram

Kommentera

Publiceras ej