Damn, I wish you were here!

1kommentarer

Ååååh.... Inser nu hur mycket jag saknar Miloh!!

Tänker på idag när jag sa till honom när han var på skolan att jag åkte den tidiga bussen hem.
Sen var jag kvar i huset för att ta en lite senare buss och överraska.
Vi skrev sms och han trodde jag satt på bussen.
Jag stod i hallen och packade i en väska så plötsligt kommer han hem. Men går rakt in i lägenheten, utan att ta av sig ytterkläderna eller nåt och sa samtidigt som han gick in mot sovrummet: Mathilda! (Med en desperat jätte gullig röst)
Sen tog han upp telefonen och gick tillbaka till hallen (där jag stod i ett hörn)
Han titta upp och blev jätteglad!
Han tycker de va pinsamt av honom, jag tycker det var hur gulligt som helst!
Då blev de bara till att ligga och kramas knappt en timma sen följde han mig till bussen.

Shit, den killen gör nåt galet med mig<3
Han är verkligen bäst!  Han är inte bara en underbar pojkvän, utan också en jätte fin vän!
Har aldrig delat så mycket upplevelser och känslor som med honom.
Hör bara, thiz Gurl is crazy about thiz Boy<3

Avril Lavigne – Wish You Were Here

1 kommentarer

Emil

15 Nov 2011 23:18

Åh va söt du är älskling :)



du var bara tvungen å säga dedär va? haha :)



Du är världens mest underbaraste i hela världen! Jag älskar dig :) Du har världens bästa personlighet och inre (L)

Kommentera

Publiceras ej