Christian Audigier

4kommentarer




Eftersom jag inte kan sova så sitter jag och kikar runt massa, typ porrsurf utan porr? Ah surf..
Gissa om jag blev GALEN när jag såg denna?

Vart har ni döljt er hela mitt liv?

SUPERLÄCKERT!

Rött vin från distriktet Languedoc-Roussillon, VdP d'Oc i Frankrike producerat av Cave Montpeyroux.


Rosévin från distriktet Languedoc-Roussillon, Coteaux du Languedoc i Frankrike producerat av Cave Montpeyroux.



Mousserande vin från distriktet Champagne i Frankrike producerat av Dumangin & Fils.

4 kommentarer

[lisabjernhagen]

14 Nov 2011 13:44

sv: tack ska du ha :D kul att du gillar det! hoppas du kommer tillbaks till bloggen <3

[lisabjernhagen]

14 Nov 2011 14:25

sv: jarå visst, det kan vi göra :) lägger till dig nu då.



nej vad jobbigt :/ usc, inte alls kul...

emmeli

14 Nov 2011 14:59

Vill du ha fler läsare och vill att din blogg ska få chansen att synas? :D

va med och tävla om att bli dagens blogg!

http://ozzyns.blogg.se/2011/november/va-med-och-tavla-fa-mer-lasare.html#

Kraaaam!

Wakeywakey

14 Nov 2011 15:13

Svar: Tack!

Sure, säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig? c:

Kommentera

Publiceras ej