Bögheest<3

0kommentarer



Godmorgon.
Arg skrattande Indier här! Jag är arg men Miloh säger knasiga saker så jag kan inget annat än skratta fast jag är arg!
Vi va uppe till typ 5 inatt bara för att vi skulle se första delen av Konungens återkomst som var 2 timmar fet lång.
Sen tänkte vi eftersom vi ska med bussen vid halv 3 hem till mig så skulle vi kliva upp 11 springa (jag typ rangla mig fram som nån gammal get) till soffan och se andra delen som är 2 timmar och 10 minuter.
Tänkte slänga iväg ett dött inlägg från en död tröttis.
De sög för ja höll knappt på kunna logga in. Först trög internet som ja var tvungen att starta om, sen skrev jag som ett fyllo (eller som en gammal get) när jag skulle logga in.....tog 5 gånger innan jag skrev rätt och tog mig in.
Emellan dessa gånger fick man höra ord som: HELVETE, jag blir så jävla less! BÖGHÄST! Fast jag har inget emot böghästar, dom känns söta! :] Typ my little pony's med regnbågsfärger :D Om jag var ponny hade jag varit ljusrosa med glittrig man! <3




Kommentera

Publiceras ej